ترمز ماشین

ترمز ماشین

یکی از ماشین آلات کشاورزی پرکاربرد در جهان، تراکتورها هستند و از معروف ترین برندهای تولید تراکتور، برند فرگوسن است.

لنت ترمز تراکتور فرگوسن کد 3900258M91 از جمله قطعاتی است که توسط کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین تولید و به بازار عرضه میگردد.

این لنت در سایز و ابعاد مورد مشتری قابل تولید میباشد.

 

لنت ترمز تراکتور فرگوسن کد 3900258M91

کوماتسو یکی از برندهای معروف ژاپنی در صنعت تولید ماشین آلات سنگین است. از جمله محصولات این برند میتوان به لودر w90 اشاره کرد که از قدرت بالایی برخوردار بوده و همین علت، موجب میگردد که قطعات آن تحت فشار زیادی قرار گیرد.

لنت ترمز این لودر از جمله قطعات مهمی است که باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید انواع لنت ترمز و لنت کلاچ، لنت ترمز لودرکوماتسو مدل W90  را در سبد تولیدات خود قرار داده است.

این محصول در دو نوع توگشاد و تو تنگ قابل سفارش میباشد.

 

لنت ترمز لودر کوماتسو W90 تو گشاد

 

لنت ترمز لودر کوماتسو W90 تو تنگ

حرکت و توقف لیفتراک به دلیل وزن بالای آن، بسیار مشکل بوده و نیاز به سیستم ترمز مطمئنی دارد. از این رو برخی افراد به لحاظ ساختمان تقریبا ساده، ترمز لیفتراک را دست کم گرفته و با دستکاری های غیر اصولی و یا استفاده از قطعات غیر استاندارد موجب بروز صدمات مالی و جانی زیادی میشوند.

 

نحوه عملکرد سیستم ترمز لیفتراک:

سیستم ترمز لیفتراک با انتقال فشار پا به پدال ترمز شروع به کار میکند تا لنت ترمز از طریق روغن ترمز در سیلندرهای اصلی کار کنند. لنت های ترمز در مقابل درام ترمزی فشار داده میشوند که به چرخی متصل شده اند. این عمل موجب کاهش گردش چرخ میگردد و در نتیجه لیفتراک متوقف میشود.

 

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین با بیش از دو دهه ترجه در زمینه تولید انواع لنت ترمز، لنت کلاچ و صفحات اصطکاکی آمادگی دارد تا لنت ترمز چرخ لیفتراک هیوندا را به شماره فنی xkcf-00591 به صورت کاملاً سفارشی تولید کرده و در اختیار متقاضیان این قطعه قرار دهد.

 

لنت ترمز چرخ لیفتراک هیوندا را به شماره فنی xkcf-00591

لودرهای چینی یکی دیگر از انواع لودرهای موجود در بازار است که برحسب میزان باری که جا به جا میکنند به سایزهای مختلفی تقسیم بندی میشوند. لنت ترمز یکی از مهمترین قطعات به کار رفته در لودرهای چینی ZL60 است که این محصول در سبد تولیدات کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین قرار گرفته است.

 

لودرها یکی از مهمترین ماشین آلات صنعتی هستند که به طور وسیع در کارهای ساختمانی برای حمل توده مواد، بارگیری کامیون ها، خاکبرداری، حفاری وگاهی تسطیح (به عنوان بولدوزر) و ... بکار گرفته می شوند.

لنت ترمز یا صفحه ترمز لودر ولوو مدل 4400، از جمله محصولاتی است که کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین به عنوان اولین تولیدکننده لنت ترمز در ایران، اقدام به تولید آن کرده است.

کارخانه ترمز ماشین آماده پذیرش هر نوع سفارش لنت ترمز لودر ولوو مدل 440، در ضخامت های 6، 4، 1.5 و 1.8 میلیمتری میباشد.

 

تراکتور جاندیر یکی از ماشین آلات مهم در حوزه کشاورزی است که در سایز و مدل های گوناگون تولید میشود. لنت تراکتور جاندیر، از جمله مهترین قطعات آن به شمار میرود که در دسته لنت های گرافیتی یا همان لنت های داخل روغن قرار میگیرد.

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین، اولین تولیدکننده انواع لنت ترمز و لنت کلاچ در ایران، تولید هر نوع لنت ترمز و لنت کلاچ ماشین آلات کشاورزی ازجمله لنت تراکتور جاندیر را به صورت سفارشی و با بهره گیری از بهترین مواد اولیه در سبد محصولات خود قرار داده است.

 

لنت تراکتور جاندیر در ابعاد 90 × 63 × 0.6 با پلیت ۱ میلیمتر

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین، بزرگترین تولیدکننده و ارائه دهنده لنت ترمز و لنت کلاچ به ویژه باند گیربکس اتوماتیک خودروی هیوندای سوناتا میباشد.

این کارخانه برای تولید باند گیربکس سوناتا از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه بهره میگیرد.

 

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین به عنوان اولین تولیدکننده لنت ترمز در ایران، باند گیربکس اتوماتیک AL4 مخصوص گیربکس خودروهای فرانسوی را در سبد تولیدی خود قرار داده است.

کارخانه ترمز ماشین با استفاده از بهترین و مرغوب ترین متریال برای ساخت باند گیربکس اتوماتیک AL4 انواع خودروهای فرانسوی، کالایی با کیفیت را به مصرف کنندگان ارائه میکند.

 

باند گیربکس که به نوعی قفل کننده گیربکس به حساب می آید، یکی از محصولات کارخانه ترمز ماشین میباشد که به صورت سفارشی و برای انواع خودروهای اتوماتیک ساخته میشود.

کارخانه ترمز ماشین با سال ها تجربه در تولید انواع لنت ترمز و لنت کلاچ و باند گیربکس انواع خودروهای اتوماتیک، آماده اخذ سفارش این محصول با بهره گیری از جدیدترین ماشین آلات و بهترین متریال میباشد.

 

یکی از بخش های به کار رفته در انواع ماشین ها، صفحات اصطکاکی هستند که در آنها از خاصیت اصطکاکی مواد به منظور انتقال یا تغییر جهت نیرو استفاده میشود. از جمله این قطعات لنت های ترمز و صفحات کلاچ میباشند.

تاریخچه ساخت اولین صفحه اصطکاکی به سال 1897 برمیگردد که توسط شخصی به نام هربرت ساخته شد.

 

ویژگی های صفحات اصطکاکی:

  • ظريب اصطكاك: به دلیل آنکه پایه و مبنای عملکرد صفحات اصطکاکی، اصطکاک است، مواد به کار برده شده در این قطعات باید دارای ضریب اصطکاک بالایی باشند.
  • نرخ سايش: موادی که برای تولید صفحات اصطکاکی استفاده میشوند باید در مقابل هر گونه خراش، کندگی و فرساشی حرارتی مقاوم باشند.
  • ضريب انتقال حرارت: یکی از ضروریات صفحات اصطکاکی، بالا بودن ضریب انتقال حرارت و ظرفیت گرمایی در این قطعات است، چرا که آنها انرژی مکانیکی را به انرژی حرارتی تبدیل میکنند. به همین ترتيب حرارت ايجاد شده توسط اصطكاك به راحتي به محيط اطراف منتقل و از آسيب رساندن به قطعات مجاور جلوگيري خواهد کرد.
  • پايداري اصطكاك: پايداري اصطكاك یعنی ثابت بودن ضريب اصطكاك در دماهاي بالا، رطوبت و سرعت هاي مختلف.
  • نويز و ارتعاش: یکی از مواردی که همواره مورد توجه بوده است، حذف یا کاهش نویز و ارتعاش حاصل از اصطکاک میباشد.
  • مقاومت به خوردگي: به دليل امكان عملكرد قطعات در محيط هاي خورنده يا مرطوب، اين ویژگی باید در انتخاب مواد مورد استفاده در صفحات اصطكاكي مورد توجه قرار گيرد.

 

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین به عنوان اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع لنت ترمز در ایران، آمادگی خود را برای تولید هر نوع صحفه اصطکاکی سفارشی اعلام میدارد.

 

صفحه1 از8

درباره ترمز ماشین

کارخانه تولیدی و صنعتی ترمز ماشین فعاليت خود را از سال 1350 آغاز و از سال 1357 بعد از تحقیقات مستمر، تولید آزمایشی خود را با پرس کردن لنت بر روی کفشک آغاز نمود.

تماس با ترمز ماشین

گالری تصاویر

آدرس ما

آدرس دفتر مرکزی: خیابان اکباتان، كوچه نفيسي، پاساژ توحيد، شماره 15

 

تلفن:  02133904509

          02133906326